Karácsonyi vásárok

2021.11.23.

A hírek szerint Ausztria nem lesz látogatható a turistáknak a következő hetekben, így aki Bécsbe készült a karácsonyi vásárba annak újra kell tervezni az utazását. Szerencsére Budapesten a Vörösmarty téren megnyílt és védettségi igazolvánnyal élvezhetjük a vásárt. Aki külföldre utazna, annak jó célpont lehet Prága, Krakkó vagy a francia Colmar. A karácsonyi készülődés elkezdődött!

Az üzleti utazás fellendülése

2021.10.26.

Amíg a nyári időszak főleg a rövidebb, Európán belüli, szabadidős utazásoké, nyaralásoké volt, addig sok cég a minimumra csökkentette az üzleti utak számát, amelyek csak a legszükségesebb esetben valósultak meg. A jelek szerint ez a közeljövőben változhat. A GBTA (Global Business Travel Association) felmérése bizakodásra ad okot. Az általuk megkérdezettek kétharmada szerint a vállalatuk engedélyezni fogja a nem létfontosságú üzleti utakat is. Az előrejelzések azt mutatják, hogy a következő fél évben folyamatos növekedést várhatunk az üzleti utazások számában. Ezt még elősegíti az, hogy az USA néhány napon belül enyhíti a beutazási feltételeket, globálisan zajlik az oltakozás, és a világ lassan megtanulja kezelni ezt a járványhelyzetet, kirajzolódik, hogy mely óvintézkedések hatékonyak. Az utazási tanácsadás szerepe is erősödik, hiszen egy vállalat nem kockáztathatja meg, hogy meghiúsuljanak a találkozói az információ hiánya miatt. Mi, az utazási tanácsadók, felkészülten várjuk a céges ügyfeleinket akiknek segíthetünk elkerülni a kellemetlen meglepetéseket. Készüljünk fel együtt az üzleti utakra!

Az utazási tanácsadás

Mindannyian jól tudjuk, hogy a világunk folyamatosan változik. Némely változás előre látható, kiszámítható, de előfordul, hogy váratlan események hatására, hirtelen fordul meg minden körülöttünk. Ugyanez igaz a turisztikai ágazatra is. Régebben katalógusból, utazási irodában foglaltunk le egy teljes utazási csomagot, később az online vásárlás terjedésével viszonylag egyszerűen lehetett repülőjegyet és hotelt foglalni egy-egy nagy gyűjtőoldalon keresztül, szinte teljesen szabadon mozoghattunk a világban. De a változás nem állt meg. Mára annyi légitársaság járatai hálózzák be az eget és olyan sok online szállásfoglaló lehetőség van, hogy azoknak az embereknek akik nem ezen a területen dolgoznak szinte lehetetlen átlátni. Arról nem is beszélve, hogy a közelmúltban kitört világjárvány miatt az országokban folyamatosan bonyolódnak a beutazási feltételek.

Ilyen körülmények között mik a lehetőségei az utazni vágyóknak?

Utazási örömhírek!

2021.10.01.

Az elmúlt napokban felröppentek a hírek, miszerint az USA és Anglia is enyhít a beutazási feltételeken, mondhatni megnyitja a határait. A reakciók nagyon gyorsak voltak! Megugrottak repülöjegy vásárlások, erre reagálva a légitársaságok növelték a járatszámokat, szinte azonnal próbálnak visszaállni a 2019-es szintre, vagy annak közelébe. Természetesen az utazási irodák és utazási tanácsadók világát is felrázta ez. Az időzítés különösen jó, a nyári szezon végén és ősszel, télen is népszerű desztináció szokott lenni Amerika és Anglia. Mi is tudjuk, hogy milyen fantasztikus érzés a Central Parkba jégkorcsolyázni! A mi munkánk, az utazási tanácsadás, kifejezetten fontos és keresett ebben az időszakban, rengeteg ügyfelünknek vannak kérdései az új szabályokkal kapcsolatban. Természetesen mi tudunk segíteni, hiszen azért vagyunk, hogy minden információt biztosítsunk, akkor is, ha a Covid ideje alatt bonyolultabbá vált az utazás.